A Kódolás hetén a gyerekek játékos tevékenységekben fejlesztették tér- és irányérzékelésüket, logikai gondolkodásukat.
Rejtvényeket, titkos kódokat fejtettek meg, az adott utasítások szerint színeztek, így zöldségek, gyümölcsök, állatok képeit varázsolták elő. Ismét kipróbálhatták a BlueBot padlórobotot, lépéseket programoztak, fejlődött algoritmikus gondolkodásuk: Zümivel gyakorolták az irányokat, számlálták a lépéseket, a robot mesék eseményeit látogatta meg időrendi sorrendben, akadályok között kellett célba érnie, a hosszúság mértékegységek megértését segítette. Az interaktív táblán a kodable.com oldal kódoló feladatait is kipróbálták.
Az egyik elsős véleménye: „Ez volt életem legjobb napja!”
A felsősök a code.org weboldalon található Minecraft kaland kódolással foglakoztak, számrendszerekkel ismerkedtek, interaktív szabaduló szobás feladatot oldottak meg, melynek témája szintén a kódolás volt.